Saturday 2 March 2013

weekend tin kosong.

hari-hari weekend, terperuk di bilik asrama memang menyesakkan hati dan fikiran.
rindu makin terasa.memandang kosong.ingin pulang, jauh.sedihnya terasa.hanya panggilan menjadi pengubat rindu.tu pun adik aku malas dah nak layan bercakap fon dengan aku sebab aku tiap-tiap hari aku call.bengang jugak aku.aku rindu tahap tak ingat, dia boleh plak malas nak cakap dengan aku.arghhh,betul-betul aku rindu.hati beremosional, akal mewaraskan. alah, baru dua minggu berjauhan untuk semester ni.pulak tu, pengajian hanya berbaki lagi lebih kurang setahun setengah.pertengahan tahun depan dah abis.tabahlah sehingga itu.berkepitlah dengan kesayangan aku seberapa banyak pun selepas tu,kan??sungguh aku rindu mereka especially puteri kecil kesayangan aku.adik bongsu kesayangan tapi tak bermakna yang lain aku tak sayang.sayang semua.moga Allah merahmati mereka, aku dan umat Islam seluruhnya.


No comments:

Post a Comment