Sunday 17 March 2013

cik siti

aku dengan dia rapat.dari sekolah menengah sampai sekarang umur kami 22..
orangnya comel,rendang(nak cakap rendah mcm xsopan,kih3) dan baik hati..
kalau nak diikutkan,persamaan aku dengan dia, banyak jugaklah.dia suka menulis,yes me too.dia suka berangan,yes me too.dia suka jalan2,yes me too.dia suka ketawa,yes me too.banyak kot persamaan.dua2 rendang pon sama.kua3.tapi ade jugak perbezaannya.dia suka menangis,i'm not.dia sensitif,aku xbrapa.dia suka cakap panjang berjela,aku straight to the point.dia suka kucing,aku suka ikan.dia cepat jatuh hati,aku payah jatuh hati.banyaklah lagi.persamaan buatkan kami share the things we love to do and perbezaan buatkan kami respect each other.semua orang punyai persamaan dan perbezaan.cuma antara banyak atau sedikit aje.dan benda2 ni lah yang buatkan kita saling lengkap melengkapi.


No comments:

Post a Comment